Verzenden & Retourneren

Al onze verzendingen worden verstuurd met PostNL.
Bestellingen in de gehele Benelux worden gratis verzonden.

Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u direct een orderbevestiging bericht. Zodra wij u betaling hebben ontvangen word de factuur aan u verzonden en zullen wij zsm tot levering overgaan.
Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail notificatie met uw track en trace nummer. Let op, we verzenden alleen van maandag tot en met vrijdag. Uw aankoop wordt doorgaans verzonden en geleverd binnen 5 tot 7 werkdagen.

Retour Beleid
Stuur uw ongedragen aankoop binnen 14 dagen terug voor een terugbetaling. Eventuele kosten voor het retouneren van uw aankoop zijn voor uw eigen rekening. Pakket moet netjes verpakt zijn, schoenendoos intact en mag NIET worden gebruikt als verpakking om terug te sturen. 

- Stuur altijd een kopie van Pakbonl en/of Factuur met uw zending.
- Als u besluit om uw aankoop terug te sturen, bent u verantwoordelijk voor alle kosten van het versturen.
- Kosten voor terug sturen worden niet vergoed.
- Verloren retour zendingen zijn niet de verantwoordelijkheid van Olukaishop.nl of OluKai Benelux
- Item (s) moeten worden teruggestuurd in de originele merk doos (verpakking).
- Olukaishop.nl biedt geen omruilingen aan, in plaats daarvan vragen wij u een nieuwe bestelling te plaatsen.

Retour Adres

Authentic Brands 
Postadres (Geen mogelijkheid tot bezoeken)
Klopperman 4A 
2292 JD Wateringen
Nederland 


Terugbetalings Proces en Tijdsbestek.

- Terugbetalingen worden verwerkt met oorspronkelijke methode van betaling binnen 10 werkdagen.
- Het magazijn zal uw retourzending inspecteren en beoordelen.
- Olukaishop.nl behoud het recht een retourzending en terugbetaling te weigeren.
- Zodra uw retour is verwerkt, ontvangt u een e-mail met de retour bevestiging.
- Afhankelijk van de gebruikte bank en betalingswijze, kan het een extra 2 tot 10 werkdagen duren voordat krediet wordt toegepast.


Omruilingen

Wij zijn niet in staat om omruilingen van Olukaishop.nl bestellingen aan te bieden tijdens de retourzending of het orderproces. Als u dezelfde schoen in een andere maat of kleur wilt, raden wij u aan gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. Wij kunnen niet garanderen dat voorraad beschikbaar zal zijn wanneer u uw nieuwe bestelling plaatst.


Garanties

Voor klachten dient u contact met ons op te nemen via ons ticket systeem. Bijvoegen van originele factuur/pakbon nummer is verplicht zonder deze gegevens is de aankoopdatum niet terug te traceren.

OluKai garandeerd garantie tegen fabricagefouten gedurende een jaar vanaf de datum van aankoop. Schoeisel dat word vervangen dient eerst aangeboden te worden voor inspectie. Is uw klacht gegrond vervangen wij het product of met een vergelijkbaar model.

De volgende gebreken worden gedekt door de OluKai garantie:

  • Bandjes loslaten waarbij zolen zijn niet sterk versleten
  • Delamineren van zool lagen

Wat is niet gedekt:

  • Slijtage van water gebruik
  • Loopzool slijtage of door gesleten binnenzolen
  • Slijtage bij gebruik waar schoenen niet voor bedoeld zijn
  • Sneeën, schrammen, brandschade etc.
  • Krimp van overmatige blootstelling aan extreme hitte
  • Alles wat niet in de lijst vermeld staat wordt uitsluitend beoordeeld door OluKaishop.nl


GARANTIE PROCES

Als uw slippers of schoenen onder onze garantie vallen, gaat u terug naar de locatie waar u ze hebt gekocht. De winkelier zal beschadigde slippers en schoenen beoordelen en eventueel vervangen. Vergeet niet om uw kassabon mee te brengen. Als de slippers of schoenen op vakantie of op een andere locatie dan waar uw woont zijn gekocht, en zij vallen onder de garantie, kunt u mailen naar info@olukaibenelux.nl samen met een uitleg en foto van de schade of defect. Zonder geldig aankoopbewijs kunnen wij u aanvraag niet in behandeling nemen.